FAQ

• Ik wil betalen via AfterPay. Hoe werkt dit?

AfterPay voert voor Giftsmore.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Je kunt bij giftsmore.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 250 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay kun je betalen tot een bedrag van € 250.

Let op: kom je uit België dan geldt  als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay een maximum bedrag van € 150.

Ter goedkeuring van jouw verzoek om te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Let op: maak als je hebt gekozen voor AfterPay géén geld rechtstreeks over naar ons, maar wacht op de digitale factuur van AfterPay om betalingsherinneringen te voorkomen!

• Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, wat nu?

Als je een betalingsherinnering hebt ontvangen dan heb je waarschijnlijk gekozen voor betaling achteraf met AfterPay. Neem in dat geval contact op met de klantenservice van AfterPay.

Heb je het geld overgemaakt naar ons? Stuur ons dan een email met daarin:

  • jouw AfterPay kenmerk
  • de uiterste betaaldatum van AfterPay
  • de datum dat je het geld hebt overgemaakt
  • jouw rekeningnummer
  • het bestelnummer van jouw bestelling

Ik heb een Your Gift Cadeaukaart. Hoe kan ik deze verzilveren?

Wij geven zelf geen cadeaukaarten uit. De kaart die je hebt is van Your Gift. Kijk voor meer informatie op www.yourgift.nl.

Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?

Ja, de prijzen zijn inclusief 21% Nederlandse BTW.

Hebben jullie een fysieke winkel?

Wij hebben geen fysieke winkel waar je onze producten kunt bekijken en/of kopen. Wel kun je voor een deel van onze producten terecht bij Loods5 in Zaandam. Je vindt onze producten op de begane grond onder de naam Mars & More.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Wil je liever je bestelling afhalen? Dat kan natuurlijk! Onze voorraad ligt verspreid over diverse magazijnen in Zwolle. Om te voorkomen dat je lang moet wachten, raden we je aan contact met ons op te nemen zodat we samen een afspraak kunnen maken wanneer je jouw bestelling af kunt halen.

Belangrijk als je je bestelling af wilt halen: plaats je bestelling niet online, maar telefonisch of per e-mail!

Zijn alle in de shop aanwezige producten uit voorraad leverbaar?

Vrijwel alle producten in onze webshop zijn op voorraad. Mocht een product toch niet leverbaar zijn, staat dit bij weergegeven bij het product.
Daarnaast staat de verwachte leverdatum vermeld bij het product.

Hoe kan ik contact opnemen met Gifts & More?

Dit kan via telefoon, fax en email. Kijk hiervoor op de pagina ‘Klantenservice’.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Per iDEAL, AfterPay, PayPal, sofort überweisung, Visa, MasterCard, Maestro, American Express Bancontact Mister Cash en overboeking (internetbankieren na overleg met onze klantenservice).

Wat gebeurt er als er onverhoopt niet geleverd kan worden?

Mocht het voorkomen dat het door jou bestelde product toch niet op voorraad is, nemen wij contact met je op.
In overleg met jou bepalen wij hoe wij dit gaan oplossen. Wij kunnen de bestelling annuleren en het reeds betaalde bedrag terugstorten op jouw rekening, wij kunnen het product alsnog toesturen zodra deze weer leverbaar is of we kijken samen naar een vergelijkbaar ander product als je dat wilt.

Wat kan ik doen bij problemen?

Bij problemen kunt je contact opnemen met de Klantenservice.

Het product voldoet niet aan de verwachtingen, wat nu?

Je hebt het recht jouw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om jouw product(en) retour te sturen. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten terugbetaald.

Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar ons zijn voor eigen rekening. Het product mag ook afgegeven worden bij ons magazijn aan de Telfordstraat 41 te Zwolle. Indien je gebruik maakt van jouw zogenoemde herroepingsrecht, moet je het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons retourneren. Om gebruik te maken van dit recht kun je het beste contact met ons opnemen via info@giftsmore.eu. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Je kunt jouw bestelling nog aanpassen zolang deze nog niet verzonden is. We vragen je dit zo snel mogelijk aan ons door te geven via info@giftsmore.eu of 0031- (0)38 - 466 99 95. Zo weet je zeker of we jouw wijziging nog door kunnen voeren.

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?

In dit geval kun je het beste contact opnemen met de Klantenservice. Samen kijken we dan wat er aan de hand is.

Waar en hoe wordt de bestelling geleverd?

Kijk hiervoor op de pagina ‘verzending’.

Ik ben mijn login/password kwijt, hoe krijg ik deze terug?

Klik hiervoor rechtsboven op de homepage op inloggen en dan op ‘wachtwoord vergeten?’

Je hebt een klacht. Wat nu?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@giftsmore.eu. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.