Leverings- en betalingsvoorwaarden

Artikel 1. Identiteit van de ondernemer
Gifts & More
Vestigings- en bezoekadres:
Telfordstraat 41
8013 RL Zwolle (Overijssel)
Kvk Zwolle: 0505 1245
BTW nummer: NL 805998147 B01
Rabobank rekeningnummer: NL18 RABO 011.00.26.055

Email: info@giftsmore.eu

Artikel 2. Aansprakelijkheid
2.1 Gifts & More sluit ieder vorm van aansprakelijkheid uit voor schade toegebracht aan eigendommen van koper.

2.2 Bij schade aan eigendommen van koper kan koper zich wenden tot de vervoerder.

2.3 Mochten vervoerder en koper geen overeenstemming bereiken dan kan Gifts & More als intermediair optreden.

Artikel 3. Betaling
3.1 U kunt vooraf betalen per bank door middel van iDeal, Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Mister Cash en Pay Pal.

3.2 Indien u er voor kiest om vooraf te betalen dan kan dat ook op rekeningnummer NL18 RABO 011.00.26.055 bij de Rabobank ten name van Gifts & More.


Artikel 4. Aflevering
4.1 De levertijd van bestellingen is doorgaans 1 a 2 werkdagen. Uw bestelling zal naast de vrachtwagen op een verharde stoep geleverd worden door DPD, GLS of TNT pakketservice.

4.2 In overleg met de chauffeur kan uw afleverplaats wijzigen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

4.3 Wanneer de chauffeur niet in staat is om de goederen op door koper gewenste afleverplaats te leveren is dit geen geldige reden voor annulering van de order, conform artikel 4.1 van de Leveringsvoorwaarden van Gifts & More.

4.4 Wanneer koper besluit om de goederen daardoor niet in ontvangst te willen nemen is hij verplicht Gifts & More schadeloos te stellen. Dit betekent dat koper aan Gifts & More de reeds gemaakt kosten zal moeten vergoeden. Voor de transportkosten betekent dit, dat zowel de bezorg- als de retourkosten van de bestelde levering vergoed dienen te worden.

4.5 Bij een aflevering op de Wadden Eilanden kunnen wij een toeslag berekenen. Tevens kan er afgeweken worden van de standaard levertermijn.

4.6 Annuleren kan enkel wanneer de bestelde goederen nog niet geladen zijn in de vrachtwagen.

Artikel 5. Klachten/retourzendingen
5.1 Klachten en retourzendingen dienen schriftelijk dan wel telefonisch gemeld te worden aan Gifts & More binnen 30 dagen na levering. 

5.2 Zonder voorafgaande toestemming van Gifts & More mogen de goederen niet teruggestuurd worden.

5.3 Indien koper wenst over te gaan tot het ruilen van de geleverde goederen zijn de transportkosten, zowel bezorg- als retourkosten voor rekening van koper.

5.4 Bij een tekortkoming van Gifts & More in de levering van de door klant bestelde goederen, zullen de bezorg- en retourkosten voor rekening van Gifts & More komen.

5.5. U heeft het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@giftsmore.eu. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.

5.6 Bij klachten dient u deze eerst bij ons kenbaar te maken door middel van het sturen van een e-mail naar info@giftsmore.eu. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient u zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft u de mogelijkheid om zijn klacht door Stichting GeschilOnline (www.geschilonline.com) te laten behandelen, de uitspraak hiervan is bindend en zowel wij als u stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).